گزارش تمرين استقلال
تاريخ : شنبه 24 اسفند 1392برچسب:, | 20:40 | نویسنده : روابط عمومی تیم کانون شهدای گمنام
تمرين تيم فوتبال استقلال پس از يک روز استراحت در زمين شماره 2 آزادي برگزار شد. 

به  نقل از تسنيم، اميرحسين صادقي، سياوش‌اکبرپور و آرش برهاني غايبان تمرين ‌بودند. صادقي به دليل شکستگي بيني هنوز نتوانسته مجوز حضور در تمرينات را پيدا کند.

* بيشتر بازيکنان استقلال با چهره درهم و ناراحت به دليل شکست مقابل الريان قطر وارد زمين شماره 2 آزادي مي‌شدند اما پس از اينکه تمرين آغاز شد و آيتم‌هاي مربوط به کري‌خواني بين بازيکنان انجام شد چهره بازيکنان تغيير کرد.

* آندرانيک تيموريان يکي ديگر از بازيکنان مصدوم استقلال بعد از چند روز غيبت با لباس‌هاي جالب توجه به زمين شماره 2 آمد و مورد استقبال بازيکنان و اعضاي کادر فني قرار گرفت. بازيکنان استقلال وقتي آندو را ديدند با حالت شوخي به اين بازيکن گفتند به استقلال خوش‌ آمدي! تيموريان پس از خوش و بش با بازيکنان به سمت امير قلعه‌نويي رفت و دقايقي با او به صحبت پرداخت.

* يکي از اعضاي تدارکات استقلال که ظاهرا علاقه زيادي به تيموريان دارد او را در آغوش گرفت.

* حنيف‌ عمران‌زاده هنگامي که وارد مجموعه آزادي شد و زمين را ديد که هيچکس در آن حضور ندارد به حالت شوخي به خبرنگاران گفت: مطمئن هستيد که امروز تمرين داريم؟

* تعدادي از مسئولان ورزشگاه آزادي به زمين شماره 2 آمدند و پس از چند دقيقه تماشاي تمرين با امير قلعه‌نويي به گفت‌وگو پرداختند.

* در حالي که هميشه جي‌لويد ساموئل، آنتونيو کارواليو و بوبکر کبه با يک آژانس به تمرين مي‌آمدند امروز آنتونيو به دليل حضور در فيزيوتراپي جدا از ساير بازيکنان به زمين آمد. راننده آژانس سويشرت ورزشي که در صندوق عقب ماشينش بود به آنتونيو نشان داد و گفت لباست را در ماشين جا گذاشتي که هافبک استقلال با اشاره به شماره 3 اين لباس به راننده آژانس گفت لباس براي ساموئل است و خاطر اينکه حواس‌پرتي دارد فکر کرده اين پيراهن براي من است!

* دو دوربين‌ در تمرين حضور داشتند و از تمرين آبي‌پوشان تصويربرداري کردند. يکي از دوربين‌ها قصد مصاحبه با ساموئل را داشت اما هنگامي که کادر فني استقلال سوت آغاز تمرين را زد ساموئل بدون هيچ توضيحي به گزارشگران شبکه خبر به سمت بازيکنان رفت.

* مهدي رحمتي حدود 45 دقيقه زودتر به محل تمرين آمد و زيرنظر حميد بابازاده تمرين اختصاصي انجام داد.

* احمد جمشيديان که پس از مدت‌ها دقايقي مقابل الريان بازي کرده بود در تپه‌هاي اطراف زمين شماره 2 به صورت اختصاصي دويد.

* ليدر معروف استيل‌آذين با همان شکل و شمايل معروفش در تمرين آبي‌پوشان حضور داشت.

* از تمرين امروز آبي‌پوشان تنها 20 هوادار استقلال کردند که بيشتر صحبت آنها در خصوص مصاحبه امروز امير قلعه‌نويي با خبرگزاري تسنيم بود.

* منصور پورحيدري و سيروس دين‌محمدي نظاره‌گر تمرين آبي‌پوشان بودند.

* محور تمرين امروز استقلال گرم کردن با توپ، آقاوسط و مرور تمرينات تاکتيکي بود که البته امير قلعه‌نويي دقايقي کوتاه براي بازيکنان صحبت کرد.

* در اواسط تمرين بارش باران آغاز شد و تمرين در هواي باراني ادامه پيدا کرد.

* بوبکر کبه و آنتونيو استوک‌هاي 2 رنگ سبز و زرد پوشيده بودند و نگاه همه را به خود جلب کرده بودند.

* يکي از بخش‌هاي تمرين آبي‌پوشان فوتبال تحت فشار بود که اين تمرين زير نظر قلعه‌نويي انجام شد و سرمربي استقلال تذکرات جدي به شاگردانش مي‌داد.

استقلال پس از 2 شکست مقابل الشباب عربستان و الريان قطر در سومين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا روز سه‌شنبه هفته جاري در ورزشگاه آزادي به مصاف الجزيره امارات مي‌رود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • تله کام
  • دانلود افزار